parallax background
با ادیوری

کسب درآمد از تبلیغات اپلیکیشن، بیشتر از همیشه!


با نمایش بهترین تبلیغات از هزاران کمپین فعال ادیوری و ادموب و بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند بهینه سازی، بیشترین درآمد از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود را تجربه کنید!


نیاز به مشاوره دارید؟ تماس بگیرید

مزایای نمایش تبلیغات موبایلی با ادیوری

حداکثر درآمد تبلیغات درون برنامه‌ای!


ادیوری درآمد اپلیکیشن شما را بیشتر از همیشه خواهد کرد!

با وجود هزاران کمپین تبلیغاتی، الگوریتم‌های بهینه‌سازی بی‌نظیر و نمایش هوشمند و هدفمند تبلیغات، شما بیشترین درآمد را از اپلیکیشن‌ خود کسب خواهید کرد. ادیوری هر تبلیغ را به بهترین مخاطبش نمایش می‌دهد و به این ترتیب بازدهی تبلیغات برای تبلیغ‌کننده و ناشر حداکثر خواهد شد.


خدمات ادیوری

درآمد شما از تبلیغات درون برنامه‌ای، بیشتر از همیشه خواهد بود!

نمایش هوشمند، نتیجه‌ی حداکثری

با وجود بیش از هزاران کمپین تبلیغاتی، ادیوری بهترین تبلیغات را با توجه به ویژگی‌های جایگاه نمایش و اپلیکیشن شما انتخاب کرده و درآمدتان را بیش از همیشه خواهد کرد. نمایش هدفمند تبلیغات موجب بهینه‌ شدن نتیجه و افزایش بازده نمایش‌دهنده و تبلیغ‌‌کننده خواهد شد.

نمایش تبلیغات از تمام پلتفرم‌ها

علاوه بر هزاران کمپین فعال موجود در ادیوری، قابلیت نمایش تبلیغات از دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی نظیر ادموب نیز موجب می‌شود کسب درآمد از تبلیغات اپلیکیشن شما، همیشه در بالاترین حالت ممکن خود باشد.

آمار دقیق، جزء به جزء

با استفاده از جزئی‌ترین آمارها از درآمد، بازدید و کلیک به تفکیک جایگاه، پلتفرم و بازه زمانی ارائه شده توسط ادیوری، استفاده از فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را بهینه و درآمدتان را روز به روز افزایش دهید.

انواع تبلیغات، انواع کمپین‌ها

ادیوری انواع تبلیغات همسان، بنری، میان‌صفحه، ویدئوی جایزه‌ای و… را از میان صدها تبلیغ موجود خود برای تمام فضاهای موجود در اپلیکیشن شما فراهم می‌کند، تا مخاطبانتان مناسب‌ترین تبلیغ را مشاهده و درآمد شما حداکثر شود.

کسب درآمد دلاری از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن


با ادیوری برای خود درآمد دلاری ایجاد کنید!

ادیوری به شما کمک می‌کند به پلتفرم‌ تبلیغات گوگل ادموب و کمپین‌های فعال در آن دسترسی داشته باشید و با نمایش تبلیغات این پلتفرم، درآمد دلاری کسب کنید. با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، استفاده از اکانت ادموب کمی سخت شده است اما ادیوری این کار را برای شما ممکن می‌کند. از مزایای نمایش تبلیغات ادموب در کنار کسب درآمد بالا، این است که شما می‌توانید تبلیغات را از نظر ظاهری شخصی‌سازی کنید و تبلیغاتی را برای نمایش انتخاب کنید که متناسب با موضوع اپلیکیشن شما هستند. علاوه بر این شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع جایگاه تبلیغاتی خود، از انواع تبلیغات بنری، همسان، جایزه‌دار، ویدئویی و تمام‌صفحه مناسب‌ترین‌ گزینه‌ها را برای اپلیکیشن خود انتخاب کنید و نمایش دهید. کافی است به جمع نمایش‌دهندگان ادیوری بپیوندید و از این مزایا بهره‌مند شوید.

مشتریان ما


  • دیجی‌کالا
  • بانی مد
  • مای‌لیدی
  • ایرانسل
 
با ما در تماس باشید

تماس با ما




    ثبت‌نام